domingo, 15 de noviembre de 2015

A FALTA DE COLL DE SOM

Aquesta tarde Pau Marzà (MB2Training) m'havia preparat un petit test a Coll de Som, però la tardança amb el canvi de bateria del SRM, ha fet que busque una alternativa. Pues així ho he fet, m'he col·locat els auriculars i amb el iTunes i començant amb Slayer i finalitzant amb Nirvana, m'ha passat la tarde volant, excepte per l'interminable agonia durant el test, of course.
He decidir anar al parc eòlic i pujar per la pista de la font de la gràcia a un ritme d'aproximació suau, aprofitant per desenboirar el cap i disfrutar de les maravillosos vistes de les tardes de tardor que aquest canvi climàtic ens està oferint.
Els resultats del test queden per a Pau Marza (MB2Training) i per a mi, jajajaja.
Llevat d'un petit percance d'un motoriste que ha envahit el meu carril mettre feia la pujada, la resta de la tarde ha estat espectacular. No sé si soc jo, segurament que no, serà la Felt Edict Nine, i en especial el flow que deixa la humitat d'aquestes tardes de novembre sobre el terra, que fa que cada cop tinguis més ganes de seguir pedalant.
AVANT i CANVI MANGANTES!!!!!!


No hay comentarios: