jueves, 26 de agosto de 2010

EL FRUIT DE LES GUÀRDIES

Ja el tinc aquí, i es que deprés de fer tantes guàrdies i tantes hores de curro que menos que un capritxet dels nostres. Feia unes tres setmanes que vaig decidir-me per aquest sistema, tot i que feia mesos que estava comparant tots els que hi ha al mercat. Inclús l'any passat vaig poder utilitzar, gràcies a Hèctor de l'Esplai Ciclista, un PowerTap en una 303, pero flexaba tant que hem tocaba als tirants i vaines del cuadre, i hem vaig desil·lusionar. Però al veure el Giro i el Tour vaig tornar-me a motivar de manera que vaig reempendre les investigacions i comparacions de mètodes.


Doncs bé, ahir de tarde vaig rebre un missatge al mòvil d'una empresa de transports que havien deixat un paquet al veí de l'escala, ja que no contestava ningú a casa.




Tant pronte vaig arribar a casa vaig anar a tocar-li el timbre per veure si era el tant desitjat paquet, però no contestaven i la dona hem a dir que estaven de vacances i que possiblement haurien marxat.




Ja pensava que seguia amb la mala sort d'aquests dies, així que hem vaig possar còmode per sopar i mirar la TV. Però a les 22h45' l'amable veí va tocar-me a la porta per entregar-me a mode de "Pare Noel" l'apreciat paquet.



Bueno aquest migdía al plegar de la feina el montaré i intentaré sorti a la tarde a probar-lo.

Correr no correrem, però com a mínim anirem mudats.

Avant MANGANTES.

No hay comentarios: