martes, 17 de agosto de 2010

ESTIC DISFRUTANT

Avui m'he descarregat la versió Premium del Training Peaks i en un ratet he estat analitzant dades i mirant els entrenos al google maps i demés. Aquí us adjunto el circuit de BCN dels Campionats d'Espanya de XC, amb la gràfica de l'entreno:







Aquí està l'entrenament d'avui amb les series que hem tocaven. Les sensacions han estat un poc rares, ja que fins que no he començat les series no estava massa animat psicològicament, inclús he pensat en tornar cap a casa quan encara no havia arribat a Tivenys. Avui finalitzava una llarga jornada de 48h ininterrompudes de treball. Les series les he fet patint (com sempre), però la tornada cap a casa la sensació era extranya, ja que anava pedalant sense fatiga a les cames, però les pulsacions per a aquella sensació a la cama era massa elevada. P. ex: rodava pel pla de cara a vent a +/-105rpm; 33-34km/h; 145ppm, i a sobre quan he fet el repetxo de Xerta o el d'Aldover enseguida m'he possat a 160ppm, quan en altres condicions hem costa moltíssim arribar-hi. Ha de ser del cansament acumulat que porto de feina.


En total m'han sortit: 2h10'; 66.9km; 132ppm; 95rpm.


Demà per a variar......................GUARDIA.

1 comentario:

Àlex Marrasé dijo...

encara sort jo ahir dimecres tenia que fer series de 5' progressives (8 series) i n'he fet 3 i 1h menos d'entreno.