lunes, 3 de enero de 2011

TEMPORADA 2011

Bé amigatxos ya estem al 2011, encara que per a nosaltres el fi d'any es aproximadament al voltant de finals d'octubre, que es quan finalitzem el "parón" de 2 setmanes i iniciem la temporada següent.

Pau Trumer: així es com vaig sortir de la càpsula del temps.
Encara que em faci difícil de vore continuo entrenant o almenys intentant-ho, ja que al igual que la temporada passada l'agenda de treball-familiar, és massa apretada. Per cert tu també ets difícil de vore, ja que tampoc t'he vist massa(jejejeje).

Bé, els entrenaments que predominen principalment són els de rodillo, ja que com he dit anteriorment no tinc massa temps, de manera que la resistencia física serà el meu punt dèbil, encara que la mental estarà a l'altura de sempre.

Pel que fa als entrenaments anem fent. El dia 1 de gener vaig estar de guardia, i aprofitant que estava a Horta de St Joan, vaig fer una passejada d'una horeta pel poble, pujant i baixant escales i costes, aprofitant que el públic no sol·licitava els servei d'urgències. A l'endemà la intenció a l'arribar a casa era tornar a sortir pel matí i intentar fer almenys 3h de tranquis, però vaig preferir quedar-me a casa preparant al nou campió del món, prepareu-vos!!!








Després de dinar i d'una micro-siesta mentre feien els Simpsons vaig decidir-me a sortir per fer alguna coseta, encara que fos tan sols estirar les cames. La ruta inicial va ser anar cap a la zona del Delta que es molt plana, però el mestral que va començar a bufar va fer replantejar-me la ruta quan anava direcció l'Ampolla. Un cop allí hem vaig decantar per fer una ruta un poc perduda per la zona de l'Hostal de Don Ramón amb l'ascensió final al Coll de l'Alba. Total 2 horetes amb la primera meitat molt suau i la segona meitat un poc més exigent.

Les sensacions que estic tenint últimament són de sobrecàrrega, ja que tinc una lleugera molèstia en el tendó rotulià del genoll esquerre.
Bé, això es tot per ara, avui dilluns 3 de gener torno a tenir guardia i crec que m'ho empendré com un descans per a vere si recupero un poc i baixa la molèstia rotuliana.


Salutacions des del Sud per a tots els companyeros a pie de puerto.

2 comentarios:

Pauet i Juan dijo...

marrax series la sensació de les carreres en este peluquin!!!!!
Vinga paio a vore si mos trobem per n'estes carreteres i pedalem un rato!!
Bona any per tu i la familia!!

Pau Trummer

Jose Juan dijo...

Gràcies i igualment, amigatxo. A veure si podem trovar-nos i fem una xarradeta. Avant i canvi